Regnig morgon.

Nu kan jag tala om för er att jag hoppas att jag någon gång kan berätta något possitivt för er som läser annars kanske ni får för er att jag är en väldigt neggativ människa villket jag inte är.
Det är fortfarande oro i lägret,min bäste kompis här har inte kommit tillbaka och jag har inte fått tag på henne på mobilen,det är oroväckande,antingen har hon kluddat till det och bestämt sig för att inte komma tillbaka,för konsekvensen blir att hon inte får permision på ett tag och det vill hon nog inte vara med om,det är det bästa om det är så,annars har något annat hänt som är ännu värre med den där killen som jag skrev om lite igår,det är det jag är mest orolig för. Men,men det får jag nog reda på under dagen får jag hoppas.
Jag har hunnit med några koppar kaffe och några cigg,så nu är jag redo för promenaden,det är alltid lika spännande vilka som följer med,men nu har det ju varit själv sanering på tjejer här,så vi är inte så många kvar.
Det kommer en ny tjej idag mitt i virrvarret det blir lite konstigt för henne och speciellt när hennes fadder är i obalans för att hon är så orolig,men det löser sig nog om inte annat så tar jag hand om henne lite så där så hon kommer till rätta,no problemas.
Nattpersonalen som jobbade i natt gav mig ett tips om ett hus som jag varit intresserad av förut att det nu är till salu så jag tänkte pinna bort dit sen och ta en lapp och ringa upp och höra lite grann om hur han tänkt sig det hela,det här kanske är chansen jag väntat på tänk om det är billigt,jag som alltid velat ha ett hus och detta är i lagom storlek för mig,min man,hund och katt åh,jag hoppas att detta är min möjlighet,någon gång ska väl oturen vända till tur och jag tror att det är nu,jag känner det på mig,snälla ni som läser detta håll tummarna,för att allt går bra.
Idag någongång kommer jag börja skriva ner mina dikter det ska bli intressant och se vad ni tycker.
Observera att dom jag skriver först är från början av åttio talet då var jag 16 och ung och grön så dom kanske är lite annorlunda och inte så bra men ni kommer se att jag utvecklas hela tiden.
Det blir spännande och se vad ni tycker.
Nu avslutar jag och kommer in igen när det finns tid kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Eva Lindqvist

Jag håller tummar och tår för att huset blir ditt det är du värd

kram

Eva

2009-09-15 @ 08:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0