Regnig morgon.

I dag är dagen D min son kommer och det ska bli så roligt,jag vet inte än om det blir tre inlägg idag eller om det bara blir två,det beror på vad vi ska hitta på,han ska hjälpa mig med en del saker på datorn,det brukar han få göra.
Igår gick jag och la mig ganska tidigt,jag var väldans trött och det lär jag bli i dag med för jag kan inte sova middag idag.
Idag är planerna att vi ska åka till ett stort shoppingcenter,men jag och min son får bara följa med om det finns plats för oss i bilen,så det får vi väl se,det är inte jätte lockande för man gör bara av med pengar på saker som man inte behöver och det är ju onödigt.
I natt var det mycket liv uppe hos han som har rummet ovanför mig,men det behöver inte ha varit något konstigt med det,det är bara jag som reagerar så kraftigt för att det har hänt några gånger,så problemet ligger förstås hos mig.
Jag ska säga er att det var en himmla tur att jag köpte ett kontant månadssurf i fredags för i morse när jag skulle börja skriva så var mitt gamla slut.
Jag har hunnit med mycke saker i morse har städat mitt rum,så Allex (min son) inte ska behöva vada i chips smulor,det är nog inte populärt,jag ska tala om för er att jag börjar bli trött på mina nattliga godis orgier,dom är inte sunda och det värsta är att jag säkert går upp i vikt med.
Jag kan fortfarande använda storlek 38 i byxor och det känns bra,den dag jag måste köpa storlek 40 då får jag lägga ner natt tuggandet om jag inte gör det innan vill säga,det regnar ute och det känns så mysigt när man sitter inne och kurar.
Nu är helgen snart över och jag börjar räkna ner dagarna till nästa söndag för då ska jag hälsa på min man,då får Allex komma på lördagen i stället men det kvittar ju,Allex kan man flytta på men besökstiden styr man ju inte över och den är också viktig för mig.
Helgerna är ganska sega här så det är skönt att jag har lite och göra på helgerna hädan efter.
Hon som jag skriver så mycket om har lånat en hund idag hon skulle ha den från kl.9 till kl.17 jag vet inte hur hon är med hundar men jag tror faktiskt att är det bara korta perioder så får nog hunden mycket kärlek,men skulle hon ha hand om en hund jämt så skulle det nog inte bli så bra.
Ser ni jag kan se lite positivt i henne nu det artar sigmen för det tycker jag inte om henne.
Ha,ha,ha....det är lustigt att jag måste på peka det.
Ja,nu sitter jag och väntar på min lilla son och avslutar här,jag återkommer så fort jag hinner.
show_cravings_ad(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)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0