Regn,regn och åter regn.

Morgon på hemmet och jag har hunnit göra mina morgon sysslor så som att röka,läsa tidningen,dricka kaffe och röka igen med städerskan,sen gick jag ner hit till datorn för att skriva.
Det har inte hänt så mycket än här på hemmet bara att jag har tagit ett bloss med den som jag tycker minst om på stället just nu och vet du vad hon bad mig,jo, att jag skulle fråga min man om det var någon kille där han sitter i fängelse som ville ha henne som brevvän ett konstigt ställe att söka vänner på men gärna för mig jag ska fråga honom.
Jag ljög för henne med,hon gav mig några blommor som jag skulle ge min man,något vitt ogräs av något slag,men dom slängde jag när jag kom utanför hemmet igår,men jag sa till henne att jag gett dom till honom,för att det skulle bli lugnt,hade jag sagt att jag slängt dom så hade hon gått i taket.
Sen disskuterade vi hon som har försvunnit från bygget och vad jag förstår så har hon berättat att hon blivitslagen
till henne med,så då är det ju inte så hemligt.
Vår lilla affär som finns i detta samhälle upphör på lördag så jag måste pinna mig dit och greppa tag om några av hans elefanter,för han hade några snygga där faktiskt och dom vill jag ju inte missa så klart.
Jag sitter här och funderar på om jag ska ge mig ut och promenera i detta regnande eller inte,men jag tror att jag gör det och trotsar vädrets makter.
Jo,en sak till som jag måste berätta innan jag avslutar inlägget är(jag kommer inte ihåg om jag berättade det igår)
Jo,när jag pratade med mitt inte tycka om objekt igår kväll,så berättade hon att dom kommit på henne med att inte ta sin medicin och bett henne ta den direkt med kaffet där hon stog och det hade hon blivit vansinnig för,för hon brukar visst sniffa det för att få bättre effekt och förmodligen också byta bort,men det ska jag låta vara osagt.
Hon hade i alla fall lite abstinens för detta.
Så nu ska jag ge en eloge till personalen,mer sånt så blir det lugnt på bygget.
Och nu är det slut mellan henne och killen igen,undrar hur länge?
Nu avslutar jag med en stor kram till er där ute,jag kommer in igen när ni minst anar om det inte blir dålig mottagning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0