som det kan gå.

jaha,vi åkte ut på vår lilla runda,jag kom till banken så jag fick ut dom pengar som jag lånade av en peronal igår,så han fick sina pengar,det var skönt då kanske jag kan låna flera gånger när det kniper,sen fikade vi jag tog äppel paj och vaniljsås det var himelskt gott.
När vi kom tillbaka fick vi höra att den unga tjejen som fick åka ambulans innan hade blivit inlagd,det var inget roligt.
Men vad dom hade stoppat i sig vet ingen än men det kommer väl fram på prover dom tar på lasarettet får jag hoppas.
Men så kan det gå när man går på saker som man inte vet något om,men krasst sett så får dom skylla sig själv,det är ju självförvållat.
Jag hoppas bara att inget blir värre för den stackaren,man vet ju inte precis hur illa det är med henne.
Men en sak som jag märker att det är oro i lägret,det finns en som är så överdrivet orolig så hon håller på att dö,så orolig är man inte för någon som man inte lärt känna,som precis kommit hit om man inte är skylldig på något sätt.
Hon har för en gångs skull varit oförsiktig och nu har hon gett det till en yngre person som hamnat på sjukan och i det tillståndet kan denna säga vem som gett henne skiten och det hoppas jag att hon gör,så den skyldige faller på eget grepp.
Det är just nu en mycket tryckt stämning här,men livet rullar ju på ändå.
Jag har skrivit och skickat iväg ett brev till min man idag jag skickade med ett häfte frimärken,så han kan skriva brev till mig,han har det inte så fett där inne på kåken.
När jag spelade alfapet med personalen så ringde min mobil,då var det min man som fått tillåtelse att ringa till mig,från anstaltstelefonen för det tar nog en vecka till innan överklagan tas upp,jag håller tummarna för att det går igenom.
Min socialsekreterare kommer till mig nästa tisdag och då ska jag och min kontaktman övertala henne att jag måste stanna här till efter nyår åtminstonde (eller hur det stavas).
Nu är det inte långt kvar till söndag när jag ska träffa min man Åh,vad jag längtar efter honom.
Jag har planerat att börja skriva ner några av mina dikter dom är från 1982 till 2009 så det är en intressant resa
och man kan se hur jag utvecklas i min talang som poet och på dom är jag glad om jag får komentarer för det är bra att veta vad andra tycker om mina dikter för min dröm är att någongång ge ut en dikt bok.
Men just nu skriver jag inga,men i nattens inlägg,eller sen kvällens så kommer jag börja skriva och det börjar med dom äldsta dikterna från 80-talet.
Vi hörs i kväll hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0