Söndag den 6/9

Jag vaknade 06.00,hoppade i duschen,nu har jag varit på behandlinshemmet i snart 4 månader.
Jag har bestämt mig för att börja blogga,för att ge andra en inblick i hur det fungerar på ett behandlinshem sett från en intagens synvinkel.
I dag ska min son komma och hälsa på,det ska bli kul,tidigt i morse blåste jag noll i blåsapparaten,bevis på att jag inte har druckit någon alkohol.
Detta får man göra istort sätt varje morgon,eftersom det har förekommit alkohol på stället en längre tid.
Jag kan bli så förbannad,det är så orespektabelt och oansvarogt att ta in och bruka alkohol och narkotika på ställen där man är för att komma ifrån skiten.
Turligt nog har jag inte varit inblandad i detta och några som varit det har fått åka här ifrån i någon vecka för att tänka efter vad dom vill göra med sitt liv och varför dom vill vara här.
Jag undrar i mitt stilla sinne om dom kommer komma tillbaka.
Idag ska vi åka in till en lite större samhälle för att gå på någonsorts festival,det ska bli ganska kul,tror jag,det beror på vem som följer med,vissa här på hemmet kan man inte ha med sig ut,för dom sabbar stämningen med sitt gnällande.
Jag skriver mer senare när vi varit iväg.


show_cravings_ad(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)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0