Tyst och lungt.

Nu har mörkret lagt sig över hemmet,det känns skönt,det är lungt på bygget också ännu skönare,nu känns det som jag är helt ensam inget låter och ingen pratar det är ganska konstigt faktiskt det brukar ju vara något liv.
Men det har faktiskt inte varit något bråk inga skrik och ingenting hmmm,undra om det är något i görningen?
Äh,sluta Jenny varför ska du alltid tro det värsta?
Låt det bara vara lungt nu när det äntligen är det,jag måste säga till mig själv annars går jag kanske ut på bygget och skapar något så jag har något att skriva om.
Innan i kväll har jag suttit och lyssnat på natt peronalens rövar historier dom är ganska trevliga att lyssna på,nu menar jag inget illa med rövar historier utan bara att han är så skrytsam i dom och lyckas med så mycket men han är faktiskt en mycket fin människa i sig själv och det gillar jag men ska jag vara ritigt ärlig så tycker jag nog inte illa om någon personal här och det är ganska konstigt,men jag säger ju det något bra håller på att hända med mig men vad vet jag inte ännu.
Imorgon kommer socialen hit till mig,det ska bli intressant att se vad dom kommer fram till,hon ska få ansöka förlängning till mig och det kommer hon att göra hon håller oftast med mig och är också väldigt bra(kors i taket)
för det är inte ofta dom är det.
Men så gäller det att hon lyckas övertala nämnden med det är ju kanske lite svårare men dom borde ju se till att det går bra för mig nu,när dom lagt ner så mycke pengar på mig.
Ja,ja nämnde mötet är ju inte fören 7 oktober så hon har ett tag till på sig och planera sin strategi.
Hon kommer kl.11 i morgon så då kan ni hålla tummarna.
efter som det är så lungt på stället no i kväll så blir det inget vidare skvaller,så jag tänkte avsluta här,så jag kan kasta mig i sängen och läsa min jätte bra bok jag skriver lite om den i morgon det lovar jag om jag hinner alltså.
jag har köpt en massa vit choklad som jag älskar och den ska jag snaska lite på och bli ännu tjockare ha,ha...men det har jag inga problem med inte än.
God natt alla som läser detta och godnatt hemmet och simma lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0