Vart har jag hamnat?

Idol gick smärt fritt skönt det i alla fall,dom som tittade satt som ljus och tittade,fast det var hög volym.
Jag pimplade kaffe så det stog härliga till,så nu känner jag hur det bubblar i min stackars mage,en koffein chock,kan jag tänka mig.
Sen hade jag och en personal bestämt oss att vi skulle titta på ettan efter,där det var en dokumentär om alkohol,den hette något i stil med alkohol den sista kyssen,men det var ingen av dom andra intresserade av så det blev fyran med svenska Hollywod fruar och dom hade så maxat högt på så öronen höll på att falla ur huvudet.
Mitt i allt ihopa så började dom spela billjard i stället och då kom en kille bara fram och tyckte att teven förde liv,så han stängde av så otroligt omoget,men jag hade ändå tänkt gå ner och ta min medecin och sätta mig här vid datorn så jag brydde mig inte det blekaste,då kom min mardröms drottning upp,från ingen stans med den nya killen på släptåg och bar sig allmänt löjligt åt,usch jag ryser bara jag ser människan.
Och alla små tjejerna tramsar med henne hon borde skämmas hon är ju ändå 36 år,men hon köper ju sina vänner har jag förstått.
Det blev rena kaoset vid teven så då valde jag att gå ut och röka vid entren och mitt i allt så kommer the queen med sina små tjejer efter sig och försöker vara lite lagom sänkt för killen var ju naturligtvis med(undrar i mitt stilla sinne vad hon kommer lura i honom för något) hon är ett spel för galleriet den kvinnan.
Och hon tog sitt gäng och gick ner mot sitt hus,nu kände hon sig nog stor,stackars liten.
Jag pinnade in på mitt rum för att skriva detta fort innan jag glömmer bort det.
Ibland kan man undra vart man har hamnat,på ett djävla dårhus kan hända,men jag går ju mina egna vägar.
Jag tycker det är som en gammal fritidsgård som fanns då jag var ung.
Nu är det lite mycket unga här,vaska fram lite fler äldre så det blir lite mer jämn vikt på det hela.
Jag avslutar här för nu händer det nog inte mer i kväll,tror jag i alla fall.
Men jag tycker personalen är lite mesig,när jag påpekar drottningens beteende så säger dom bara ja,men hon kan inte roför hur hon beter sig,nähä vem ska då roför det,vi andra eller?
Sluta dalta nu och se verkligheten,hon är ingen skör docka utan en genom ond människa,som bara lever för sitt eget välbefinnande.
Godnatt alla där ute och godnatt hemmet,hoppas du kan sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0