Vilket tjaffs.

Promenaden gick som väntat bra,det var jag och en till som promenerade och det var jätte skönt,det är skönt att gå på morgonen innan grupper och samlingar,man vaknar till och får mycket frisk luft.
Gemensamma samlingen gick också smärt fritt,nu vet jag vad som ska göras i helgen fredag handlings tur.
Lördag minigolf,där skrev jag upp mig,så om både jag och min son får plats kan vi följa med.
Söndag var det skånes djurpark men då är jag ju hos min älskade make,så det brydde jag mig inte så mycket om.
men sen kommer vi till tjaffset Vi tjejer har ju vecko planeringen nästa vecka och det är så otroligt många olika viljor,det tog en hel grupp tid till att diskutera planeringen,den ena ville hit och den andra ville dit,det var otroligt påfrestande man kan ju inte få allt här i livet,jag tror att den grupp som har svårast med vecko planeringen är tjej gruppen,ja nästan med allt,det är konstigt igentligen för vi brukar ju vara mer organiserade än killar egentligen.
men efter många om och men så lyckades vi lösa den till allas belåtenhet tror jag.
Tisdag simhallen,onsdag handlingstur och kickboxning torsdag NA-möte,fredag hyra film och handlings tur,lördag åka gocart och söndag till något köpcenter det blir en väldigt aktiv vecka men det skadar ju inte någon precis.
Jag har lite ideer vad jag mer ska göra på min blogg men det får bli en överraskning för jag vet ju inte riktigt hur man utför vissa grejer,så på lördag startar lite frågesport om jag inte kan göra något åt det idag,liten tjuvstart kanske.
Nu tänkte jag gå in på facebook ett tag vi hörs senare kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0