44 år idag

Jaha,denna dag visade faktiskt att jag kan leva lite längre än jag trodde när jag kom in på behandlingshemmet.innan var alla odds emot mig nu finns det bara en väg och det är bara och tuta och köra för jag har inte råd med några misstag.
Idag var vi och såg ut en soffa till mig,men jag litar inte på att det blir av förens jag sett det.
min son har varit här idag och J från hemmet kom så vi käkade och hade det trevligt,sen blev jag ensam igen och kände verkligen att jag måste ha något att göra annars förtvinar jag.
Jag får se vad som händer,men allt som händer är bara till positivitet.
Jag vet att behandlingshem kan glömma men att dom glömde mig och en liten present som tack för senast,det är nog första gången så jag får väl säga till dom tack för den tid som varit och hoppas ni inte glömmer att hämta soffan innan den femtonde april.
Nu är jag trött och sliten godnatt alla och godnatt lilla lägenheten vi ses imorgon-

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Då får man säga grattis då! Händer i helgen? :)

2010-04-09 @ 09:02:51
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: "Slipsens Faster Gunhild"

Jag har varit inne och läst på din blogg ibland, efter att ha sett kommentarer på Slipsens.

Förstår att livet inte alltid varit enkelt.

Men jag önskar LYCKA TILL i fortsättningen och GRATTIS på födelsedagen (44 är ju rena ungdomen...)

2010-04-09 @ 15:38:39
Postat av: sara

Nemen!! GRATTIS på den stora dagen!!

Hoppas du får en stor gräddtårta som du får riktigt gotta dig i! :9



Jag ska träna idag och imorgon (över helgen) ska jag åka ner till Isle of Wight och vara där :)

2010-04-09 @ 15:40:46
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0