Det är mycket nu.

Jag har ju tänkt mig att få undan så mycket lådor som möjligt,men jag känner mig så handlingsförlamad på något sätt,eller jag får inte tummarna ur röven som man kan säga.
Det är lite förvirrande,jag fattar inte vart jag skall göra av allt och då blir man handlingsförlamad i stället.
men många av lådorna ska ju direkt ner i källaren,med saker som jag inte behöver ha här uppe,men då kommer vi till det problemet att jag för tillfället har så himla ont över allt i lederna så jag får vänta tills någon kommer och hjälper mig,vilka dilemman man har,men är det inte värre så är det ju absolut ingen fara.
Snart har jag kommit till ro och då kommer det komma fler inlägg.
I veckan som kommer så får jag ju en soffa det går verkligen framåt,sen är det bara att lägga sig i soffan och softa det ska bli så skönt.
Nu tänker jag lägga mig för man blir helt slut av allt nytt och jag känner mig som ett ufo just nu,men det går väl över.
Godnatt på er alla och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: okej grattis i efterskott!:) hittade du på något roligt på din födelsedag?

2010-04-10 @ 10:20:10
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0