Godnatt på er.

Jag har haft en del och göra idag så jag har inte haft tid att vara inne något,men samtidigt vet jag inte riktigt vad jag gjort med tiden,för inte är det många lådor jag packat upp men jag har ätit och läst och sovit middag och varit och handlat lite som jag anser mig behöva och nu ikväll kollade jag in Johan Falk på tv den var bra,ja,går dagarna så här fort så kommer det vara enkelt att inte börja med en massa dumheter igen det vill jag lova.
I morgon ska min son och jag mötas i hässleholm vid 11 och göra lite ärenden och sen ska vi åka hem till mig han måste hjälpa mig med köksbordet och stolarna så det blir någon ordning på det,idag när jag var och tog ut på banken så såg jag på konto utdraget att pengarna till våran lilla resa kommer betalas i morgon och det är ju inte långt dit,då har jag ju något att se fram emot.
Denna dag var helt ok,men så här länge har jag ju varit borta från hemmet förut,jag tror i mitt stilla sinne att jag inte fattat riktigt än att jag värkligen har flyttat där i från.
Nä nu måste jag lägga mig så god natt på er och god natt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jasså, hur har det gått med flytten hem då? :)

2010-04-06 @ 07:01:19
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0