I dag är det valborg.

För mig betyder valborg ingenting,när jag var yngre var det mer roligt...
Nu är det som vilken dag som helst för mig,så därför händer inget speciellt heller,ska hitta en väska och packa i och så ska jag ha min elefant nessesär,den är faktiskt väldigt tjusig.
Min son kommer till mig i morgon,han kommer medan jag är på besök hos min man,så jag tänker be honom att möta mig vid tåget när jag kommer tillbaka vi kvart över fyra så vi kan handla något tillsammans att äta och något gott.
nu börjar resnerverna ge sig till känna,jag kommer att ta kort,som jag senare kan visa för er,för som jag sagt innan från och med söndag så hör ni inte av mig förens söndagen där på om jag orkar då annars måndagen den tionde maj.
Vi hörs senare kram.

Kommentarer
Postat av: "Slipsens Faster Gunhild"

Hej, yrsel är inget kul att ha. Men lämna den hemma och njut av resan till Turkiet!!

Värme, avslappning och miljöombyte kanske är precis den medicin du behöver. Lycka till!

2010-04-30 @ 15:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0