Idag har jag bara slappat nästan

Jag har inte brytt mig om några lådor idag,men i morgon ska jag sätta fart så jag blir av med dom snart är ganska trött på att leva med lådor nu.
Jag fick en elefant skickad till mig från T idag och den hade jag inte så jag blev jätte glad och ringde och tackade henne.
Sen var jag ute en sväng med lite sopor och postade ett brev till min man.
Vilket underbart väder det varit idag det är så man känner hur det spritter i kroppen.
Jag ska börja planera lite vad jag ska hitta på på min blogg mer,för snart är lådorna slut och då kommer jag bli rastlös och då kan man ju alltid göra något roligt inlägg av något slag,om ni har några tips så skriv gärna dom till mig.
Nu tänker jag gå ut på balkongen och titta på vattentornet en sväng medan jag tar nattblosset sen är det sängen som gäller,Jag glömde en sak K,om ni kommer ihåg henne från min visstelse på hemmet hon ringde mig idag det är så att hon muckar i morgon.
Det var kul att höra av henne.
Godnatt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag får helt enkelt säga det till Gunhild eller så kommenterar du ett inlägg som hon har skrivit. Vad tror du om det? :)

2010-04-20 @ 06:22:30
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: haha jaa visst ser den för rolig ut?:) Jag vet inte riktigt vad den gör, en liten dans kanske;)

2010-04-20 @ 19:38:39
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0