Jag flyttar hem på söndag.

Jag är fortfarande lite hängig efter spysjukan men nu har jag faktiskt varit ute och rökt några gånger idag så imorgon är jag fit for fight.
Vi pratade ihop oss idag och jag bestämde att jag ska åka på söndag för socialen betalar inte längre dom bara vägrade så på söndag när jag åker till min man så åker jag hem till mig sen och dom får komma efter med grejerna sen så får det bli.
Det känns lite vemodigt att dom bara skiter i mig nu in i det sista det är precis som dom önskar att det inte ska gå bra för mig,men där tar dom fel på person,dom har glömt att dom gett mig så mycket tid här så hjärnan har börjat att fungera igen och då är jag inte och leka med.
Men jag tänker bara låta det bero det är ju som jag sagt förut bara idioter på socialen eller nicke dockor det är dom som är budbärarna.
Jag har inte mycket mer och till lägga idag så godnatt på er och godnatt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0