Jag gillar soffan...

Jag har legat och läst i soffan och den är jätte skön att ligga i vill jag lova,det var ett bra val.
Jag har packat upp en hel låda med elefanter idag och efter som jag inte har hyllor längst hela väggen som jag haft innan blir jag lite orolig att dom ska få plats,men jag ska ju sätta upp hyllor senare så då blir det ju inga problem.
Annars har jag suttit ute på balkongen och slappat och i morgon skall jag och sonen till Helsingborg och shoppa loss det ska bli roligt jag är bara lite orolig för min kära yrsel men iväg ska jag lik förbannat om så jag stryker med på kuppen.
nu skall jag gå och lägga mig och samla kraft till i morgon godnatt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: "Slipsens Faster Gunhild"

Hej. I Norrköping finns en elefantsamlare också, hon är uppe i ca 3000. Blev lite nyfiken; hur många har du lyckats komma upp till?

2010-04-17 @ 14:05:21
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: okej va kul!:) Tack så mycket, alltid kul när nån gillar ens musiksmak:)

2010-04-17 @ 18:17:38
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket! Idag blir det en lugn dag, äntligen! Ser att Gunhild har kommenterat här också. Allt bra idag då? :)

2010-04-18 @ 10:01:14
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0