Jaha ett tidigt inlägg...

Nu börjar jobbet avta men det är mycket mycket kvar.
Idag låg jag och drog mig tills halv nio och då blev jag faktiskt väckt av telefonen,det ni så länge har jag inte sovit på hur länge som helst,det var min sons pappa som ringde och frågade om jag hade en hatt hylla nu och det hade jag.
Sen har min gamla bundsförvant på hemmet om ni kommer ihåg T ringt några gånger för att höra om min adress för hon tänker visst skicka en elefant till mig hon är för söt.
Solen ligger på inne i vardagsrummet,då är det skönt att sitta här i sovrummet och skriva lite.
Jag ska straxt ut på balkongen för ett bloss,där är jag faktiskt stolt över mig själv att jag inte rökt inne och jag tänker inte göra det heller för man förstör så mycket.
Nu väntar jag spänt på att min son skall komma men det blir inte förens imorgon.
Jo,jag tänkte fråga en sak den begagnade soffan jag köppte luktar lite unket,skulle bli glad om någon hade tips om hur man får bort den lukten?
OBS. inga löstagbara kuddar så jag vet faktiskt inte hur man gör.
Nu avslutar jag och kommer in lite senare kram på er och ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: sara

Härligt med ny soffa! Det gör allt så mycket roligare! :)

Själv sitter man på jobbet, härligt med fredag :)



Ska du göra nått speciellt ikväll?



(Bra att du inte röker inomhus - det försvinner aldrig ur tapeterna) :)

2010-04-16 @ 16:24:07
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: nja jag har faktiskt inga speciella planer för helgen:) har du det?

2010-04-16 @ 18:07:58
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0