Natti på er.

Nu är jag jätte trött,min yrsel går inte över men jag väntar in i det längsta för att den ska ge upp självmant det kan ju faktiskt hända.
Det är ett äventyr att ge sig ut på stan och handla,men som jag sagt förut än har jag inte ramlat men det är jobbigt som fan,man vill helst vara hemma och sitta ner,men jag har faktiskt packat upp en låda till,men som sagt dom tomma och det andra som skall ner i källaren står fortfarande här uppe så det ser ju ut som om man inte gjort ett skit,men det vet jag ju att jag har och det är ju huvudsaken tycker jag,det är ju som jag brukar säga jag som ska bo här.
Det jag skulle berätta om som jag sa igår,det blev inget av med det för då skulle jag kunna vara tillgänglig första veckan i maj och det kan jag ju inte hur mycket jag än vill för då ska min son och jag iväg och på vår resa ska vi även om jag är yr det lovar jag er och honom,så det så.
Nej jag var iväg en sväng och handlade lite för jag fick för mig att yrseln släppte men icke den kom där i affären,men jag hoppas det är psykiskt och inte fysiskt än så länge tror jag det är så.
Nä nu ska jag lägga mig godnatt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag då? :)

2010-04-14 @ 07:49:22
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: jaa en riktig lyckad kombination;)

Jag försöker komma ut i det fina vädret så mycket som möjligt faktiskt:) Man vet ju aldrig när det försvinner. själv då?

2010-04-14 @ 19:18:24
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0