Nu har jag soffa och soffbord...

Jag gick hela morgonen och väntade på att dom från hemmet skulle ringa och jag lovar dig att det var inte klokt vad det ringde men givetvis inte rätt personer så jag började bli lite bekymrad men så ringde dom och kom vid 11.
vi åkte och köpte soffan jag hade lagt handpenning på plus soffbord givetvis,så nu är det bara lådorna som skall bort så kan man kalla detta ett riktigt hem jag är så glad och idag fick jag ett presentkort till den elefant affären jag älskar så,nu är jag jätte glad.
jag fick besök av min kompis från hemmet J idag hon åkte för någon timme sen,hon var verkligen en klippa nu under min jobbiga yrsel,men jag satt ju inte bara på ändan jag heller utan hjälpte till givetvis.
Det är skönt att ha en vän som kommer ibland och tittar till en och hon behöver verkligen komma där ifrån ibland.
Jag kommer igen senare i kväll för nu ska jag lägga mig i min soffa kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0