Trodde jag skulle vara tidigare idag...

Jag hade bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt idag,för jag ska upp tidigt i morgon men inte jag fastnade i Hollywod fruarna och sen Petra Mede show,vilket skit men ändå ganska roligt att slö titta på.
Idag så ringde jag vårdcentralen och fick tid direkt nästan...
Kvart i fyra var jag där för att kolla min yrsel och jag var yrare än någonsin för det var en liten bit att traska och hon uteslöt att det kunde vara något alvarligt genom en ganska genomgående undersökning med både ekg mm.
men det är provtagning kvar som jag ska göra i morgon tidigt nu när jag vant mig vid och ligga och dra mig till nio.
Men hon misstänkte att det var något som brukar kallas kristallsjukan,jag är inte insatt idet så noga så det kan jag inte förklara,men det är visst ganska vanligt.
Sen har jag ringt återbud till tandhygienisten för just nu orkar jag inte det,men jag fick en ny tid i Juni.
nu sitter jag bara och väntar på att få komma iväg till turkiet så det händer något utöver min just nu väldigt tråkiga vardag.
Godnatt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hoppas det blir bättre med dig då! :)

2010-04-27 @ 07:19:53
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: sara

Jo jag vet faktiskt vad det är, har inte haft det men en bekant råkade ut för det när hon var utomlands. Det är nått i innerörat som gör att du får en massa yrsel och tappar balansen.

Hon vart toksjuk och behövdes läggas in i 2 veckor på sjukhus av det för hon kunde inte stå på benen utan att bli så yr så hon spydde.

Men vad sa doktorn da?



Ja det har jag helt missat. Du har nog skrivit om det innanjag började läsa din blogg men jag försökte leta tillbaka lite i ditt arkiv men hittar ingenstans vad han sitter inne för. Jag kan ha missat det så klart men blev bara nyfiken.

2010-04-27 @ 18:40:39
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0