Vilken fin,solig dag.

Min son och jag har varit tillsammans hela dagen men han beslutade sig för att inte sova här,för det är så rörigt och jag har ju bara en fåtölj men idag fick vi i hop köksbordet och stolarna och bar ner alla tomma kartonger .
Det såg genast lite trevligare ut,men det är många kartonger kvar hur jag en bär mig åt.
Jag är lite orolig för min hälsa,det är något nytt för mig,men nu är jag faktiskt det,jag är konstigt yr hela tiden och det känns som jag ska ramla ihop hela tiden,men än har jag inte ramlat men det är en obehaglig känsla och så klart undrar jag ju vad det är för fel på mig,så vill jag ju inte gå runnt och känna heller.
Förmodligen är det inget allvarligt men det känns obehagligt.
nog om det vi köpte en digital kamera med som vi ska ha med oss på vår lilla resa så jag är riktigt nöjd med dagen och kvällen med min son men nu är jag trött och tänker lägga mig.
Godnatt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon..

Kommentarer
Postat av: sara

Hej

Sorry för sent svar - varit borta över påsken så då vart inga kommentarer svarade på..:)



Hur var din påsk? Vart det bra?

2010-04-07 @ 10:57:43
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0