Bowling är kul.

Nu ska vi snart och bowla idag igen det är jätte kul och man blir bara bättre och bättre man kan kanske starta ett korplag i bowling det vore jätte kul.
Idag snöar det inte snarare töar det så man blir blöt och drar in en massa skit i hallen alltid något som inte är bra Ha,ha,ha.
Jag kom iväg i tid från lägenheten och äntrade hemmet,på klockslag prick när jag skulle.
Sen åkte vi tjejer iväg till ett affärs center och handlade lite,jag handlade en jeans skjorta på kappahl,den gillade jag verkligen.
I morse blev det också lite kludd med datorn,så jag fick aldrig tid att önska er en god morgon så vi får väl se vad helgen har i beredskap för oss,vi på hemmet skall spela bingo i kväll och vinna en massa godis,om man nu vinner,men det är ett roligt tidsfördriv.
Ja,jag måste göra mig i ordning för bingon så vi får väl höras senare kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Peek-A-Boo

Haha men man känner sej verkligen pigg på nått märkligt sätt efteråt och annars på kvällarna. Jag sover definitivt bättre vilket är skönt och har större lust att äta lite mer medvetet så än så länge är det bra :)



(Imorgon kan man anmäla sin blogg till The Blog of the Week igen...bara så du vet)

2010-02-05 @ 22:51:36
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0