En liten kortis innan jag ger mig av.

Innan i morse så regnade det jätte mycket,men nu kan man ana solen så det kan nog bli en jätte fin dag i på resande fot.
Jag börjar ana våren bakom alla snö massor.
Jag har ingen lust att åka någonstans idag men så brukar det ju vara innan jag kommer iväg,men jag ska ju träffa min älskling och det väger upp det mesta.
Jag ser att solen tittar fram mer och mer nu så det blir nog en ganska behaglig resa om jag får vara ärlig.
Kram på er så tittar jag in ganska sent i kväll vi hörs då,ni får ha en underbar dag för det tänker jag ha.

Kommentarer
Postat av: sara

Haha ja det är jobbigt men det var himla roligt och man känner verkligen att man jobbat!

Idag ska jag gå och se Avatar i 3D :)

2010-02-28 @ 13:02:07
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Kadri

Här regnade det i går hela dagen. Våren är nog här snart. hoppas, hoppas



sv. tack för din röst

2010-02-28 @ 13:55:36
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0