En tanke innan jag lägger mig.

Jag kan inte låta bli att fundera över mitt största problem och det är att hålla sig i nuet,för om man säger så nu har jag gått hela dagen och oroat mig för om tågen skall gå i morgon då får man ju plåga sig två gånger över samma bekymmer och då till råga på allt så blir det inget krångel och då har man gått två dagar och oroat sig för något som aldrig hände,jag kan inte låta bli att skratta lite när jag tänker på det.
Men det är ju inte bara jag som gör så,vi människor över lag är ganska duktiga på det.
Nå,nu över till lite av dagen som bestått i att min son har varit här och levt rövare med mig,nej,skämt åsido vi har haft en mycket trevlig lördag ihop och det hela slutade med sälskaps spel uppe i matsalen,det spelet var jätte kul det hette vilda gester och det gick ut på att med händers och kroppars beskrivning av ett ord fy fan vad kul det var.
Vi har ätit gott och haft det gott det enda som var en nackdel det var att det snöade,det måste vara en ände på det snart annars drunknar vi i snö.
Jag är trött och tänker gå och lägga mig nu så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0