förberedelse för att gå och lägga sig.

Ja,det är faktiskt sant,detta har blivit en tömnings central för mig innan jag kryper ner i sängen och det är bra att hitta något sånt sen.
Jag och min son upptäckte något på kontraktet som inte verkade helt ok,men det väntar jag med att prata om tills jag hört vad mina kontakt män säger,för jag vet inte hur man gör med allt,just nu går jag bara runt som ett levande frågetecken och det är härligt,bara man inte stannar där,för en sak är säker att jag är lite små nervös över hela sittuationen,jag är glad men,jag förstår inte hur allt ska klaffa med soc och allting,jag kan nog inte vara helt nöjd,innan jag vet att allt är klart.
För sån är jag ju av naturen,men jag är lycklig att jag har en lägenhet som jag faktiskt äger,det är mycket dubbla känslor just nu,och denna gång ska jag reda ut dom utan åtgerfall,det kommer nog gå,jag har ju övat mig så mycket.
Men rädslan är att jag kommer ta ett rejält återfall av ren utmattning när jag väl är klar med allt och flyttat hem.
Så har jag ju funkat tidigare när jag sätts ensam med alla frågor och inte får någon hjälp.
Men då kan man ju fråga sig att varför ska jag reagera likadant som jag alltid har gjort???
Just det!!!
Lilla Jenny har växt upp,så allt kommer lösa sig,bara folk fattar att jag verkligen behöver hjälp,fast jag fräser åt dom och lossas att jag kan och vet saker redan,det är bara en stor och fet mask som jag har,snälla slå hål på den bubblan,annars kanske min resa blir svårare än jag själv anar.
nä nu ska jag lägga mig så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0