Innan frukosten.

God morgon höll jag på och säga men jag har ju varit uppe i flera timmar redan jag har ju en förmåga att vakna tidigt,den saken kan jag inte göra något åt.
Idag skall jag skura rummet tvätta och göra andra nyttiga saker.
jag har inte kommit igång riktigt än,men senare så kommer det bara välla ur mig kan jag tänka.
Nu är jag väldigt frukost sugen,men jag har ingen lust att gå ner till dom andra,den ene är ju värre än den andre och den nya tjejen tyr sig till mig på fel sätt och det känns galet,hon försöker bli vän med mig genom att prata om gamla gemensamma bekanter som idag är döda,det är helt sjukt och jag undviker henne för glatta livet och det lovar jag för i mina ögon är hon redan sågad,en ny hack kyckling så typiskt mig.
Nu avslutar jag och kommer in igen lite senare tills dess så ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

Sv: Ne verkligen inte, de är ju stiliga herrar;) Joo det finns ju verkligen fina bilder på dylan när han var i sina bästa år:)

2010-02-01 @ 14:45:38
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Samma här..



Skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig här http://innocentandchris.blogg.se/2010/january/vackans-blogg-finalister.html?_tmp=1874ff01b5545595f7e9e92f34ca2c718e7ca03a, jag är nummer 7. Tävlingen avslutas 21.00 ikväll!

2010-02-01 @ 19:38:35
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0