jag håller tummarna.

Denna dag har varit en mycket givande dag jag är väl till mods,men jag känner mig ändå inte säker på vad som kommer hända med mig och min jakt på lägenheter,men i eftermiddag så ringde han som hade bostadsrätten och ville ha mitt personnr. så kanske men han frågade också om jag hade en borgens man och det var jag ju tvungen att säga att det hade jag inte.
Men det tändes ett litet hopp om att jag kanske har en möjlighet att få den,så jag ber er alla som läser detta att hålla tummarna för jag känner att jag snart måste få napp.
Här på hemmet är allt lugnt och fint jag tycker vi hade en mycket bra grupp idag faktiskt,det är bra att veta vad som händer i kroppen vid ett återfall och diskutera vad ett återfall egentligen är,samt att ta reda på vad som kan trigga igång ett återfall,det är ett bra verktyg att ha när man väl kommer ut här ifrån...om man nu gör det med äran i behåll...
Men jag är nästan säker på att så kommer bli fallet jag kommer få en fin lägenhet och allt....till slut.
Nu skall jag lägga mig och läsa lite innan jag somnar så jag säger god natt,föresten så vann jag på bingo ikväll en rad och fick en påse polly och en läsk.
God natt igen och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0