Jag säger bara Laserdome.

Vi åkte iväg vid halvtio snåret in för att handla lite och sedan käka för att sedan gå och spela laserdome,jag var ju lite orolig och nervös för det var första gången och jag visste inte riktigt vad det gick ut på och sen sa folk att det var mörkt och mycket laser blink och då tänkte jag först på min mörkrädsla och sen på min epelepsi,men när vi väl kom in så upptäckte jag ju att jag inte behövde oroa mig för något av detta,utan det var jätte kul och jag kan göra om det igen och med mer skinn på benen så klarar jag det bättre det kan jag lova.
Som ni förstår då så förlorade jag allt men det spelar ingen roll för mig för jag ögr det för det är roligt.
I morgon är det en stor dag för mig,jag ska iväg och kolla lägenheten som jag ska köpa,så nu hoppas jag verkligen att detta snöande slutar så han vill köra mig i morgon det är ju synd att skjuta på det.
Jag återkommer innan jag lägger mig kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hah ja det är min Darren. Underbar kille.

Ja det är dyrare hemma...tror dock att dom är bättre hemma.

Åh! Lycka till med lägenheten!

Här är det så himla dyrt att bo så alla här delar hus/lgh med varandra.

Vi bor i ett hus och är 7 pers som bor här.

2010-02-18 @ 22:59:46
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0