Konsten att sova.

Ja,det är faktiskt en konst att pröva sig fram tills man tycker sig ha hittat sig en dygnsrytm som passar och till sin besvikelse så var det något som vände upp och ner på min aha upplevelse och det var en sömnlös natt.
Äch det jag vill säga är att allt flyter och jag har det svårt med sömnen ,men till skilnad från vissa andra så har det blivit så jag sover,jag är så trött på alla som bara kommer hit för att dom tror att dom kan tigga nya mediciner,dom sover aldrig för dom tror att är dom vakna och härjar så blir det enklare,jag har en stilla tanke att ge till andra som sitter här,det måste vara jobbigt att plåga sig igenom en hel natt plus lite till,för att sen sova på dagarna,tror dom inte att personalen märker det,alltså att dom sover på dagarna.
Och inte får dom dom mediciner dom vill ha ändå,plåga sig i onödan då med andra ord.
Nog om detta nu skall jag bara fala om att jag har haft en underbar dag och allt flöt på,nu har det flytit några gånger på rad,så nu börjar jag lita på tågen igen.
Det är underbart att få träffa sin man även om tiden är knapp och allt som är inräknat där.
Jag är alltså jätte trött så jag avslutar här godnatt på er och godnatt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker väldigt mycket om

din blogg! Den får en att stanna upp

och tänka. så tack!



Mvh/ Emilia

2010-02-24 @ 15:53:19
URL: http://miliainfamous.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0