Natt igen det går fort.

Jag vann inget på bingon men dom som vann var ganska givmilda med sitt godis så jag lyckades få i hop en mini chips påse en läsk och en kexcoklad,som jag kan ha och snaska på imorgon,för jag tror inte jag orkar det nu,jag är för trött.
I morgon skall jag på permis till lägenheten det skall faktiskt bli skönt om jag får vara ärlig.
Jag skall lägga mig i badkaret och njuta i fulla drag,för här på hemmet är det inga badkar så man saknar det.
Jag har sovit som jag skrev innan hela eftermiddagen men är ändå trött,jag kan få sånna dagar ibland och dom beror ju på att jag inte får så speciellt mycket sömn,så någon dag ibland så blir det lite extra av dåsigheten,jag är ju glad att det inte är så ofta.
Jag vet tyvärr inte vad jag skall skriva om,för jag är helt tom i huvudet,men det är helt lugnt här i kväll och i natt det verkar just nu som det bara är jag som är vaken om jag får vara ärlig.
Så nu säger jag god natt jag med och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0