Nu är det dags.....

Oj,oj,oj sängen kallar på mig,så nu är det bara en sak att göra gå och lägga sig.
Jag känner att jag börjar tappa hoppet om att få en lägenhet och det är ju inte så himla bra,men jag vet inte hur man går till väga och det är sånt motstånd över allt och är man osäker på hur allt funkar så vågar man inte heller ta i för man vet inte hur man skall säga.
Om ingen hjälper mig snart så blir jag knäpp i huvudet,det känns nästan som mitt liv som uteliggare tar en ny start och det oroar mig.
Men så är nog inte fallet och det vet jag väl inerst inne,men hur ska jag få hyresvärdar och bostadsrätts föreningar att fatta att jag kan inte få tag på någon borgenär och jag kommer kunna göra rätt för mig,varför ska det vara så himla svårt??????
Nä,det är bara att fortsätta leta,till slut så hittar man väl den barmhärtiga samariten någonstans finns han eller hon i skåne,det gäller ju bara att hitta rätt......
Nu är jag så trött så ögonen håller på att gå i kors så jag avslutar här.
Godnatt på er alla och godnatt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0