Nu är det snart kvällsmat.

Det händer mycket nu man hinner inte med i svängarna,idag åkte en annan tjej tillbaka till sitt LVM hem för att sedan åka vidare till ett annat behandlingshem,så nu var vi bara två kvar men killarna fylls på så allt som allt är vi ganska många.
En kille tackade vi av idag för han är färdig här och ska hem och det jävligaste är att det är han som alltid varit uppe med mig på morgonen och skämt bort mig med servering av kaffe och hämtat tidningen åt mig så där kommer det bli ett tomrum faktiskt.
Men jag får väl dressera någon annan till den uppgiften nu,nej,skämt å sido jag klarar mig nog ändå.
Det är lite truligt medJ just nu hon verkar vara tjurig hon behöver helt klart ett andrum från hemmet lite det märker man.
Det har snöat hela dagen idag med,men inte så mycket men tillräckligt för att få en att känna att våren aldrig kommer.
jag har hjälpt till med städningen nere i tjej villan idag städade trappan och hallen,men med mitt dåliga balans sinne så var det lite läskigt i trappan det kändes som det bara var en tidsfråga innan jag ramlade ner för den läskiga trappan.
men det gjorde jag givetvis inte.
Gruppen idag var bra den fick mig att tänka efter,vi håller på med återfallspremention,eller vad det heter,men man får sig många tanke ställare och det behöver man.
Som jag sa innan så är jag hungrig fasten det bara var en timme sen vi åt semlor det är nämligen semeldagen idag.
Jag återkommer senare kram så länge.

Kommentarer
Postat av: ISABELLES FOTOBLOGG

Jag har varit i skolan, själv?:)

2010-02-16 @ 16:59:45
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0