nu har jag ont efter tandläkaren.

Det känns konstigt men nu är jag ju lägenhets ägare,kan ni tänka er jag ska köpa en lägenhet och det känns så himla bra.
Det överväger det onda jag har efter rot utdragningen,för det gjorde ont och gör fortfarande.
Nu har jag fört över pengar till mitt konto där jag kan ta ut i från så i morgon kl 13 så har jag nycklarna i handen och kan börja planera mitt nya liv utan droger och alkohol.
Det känns jätte bra och den 31 mars så blir jag utskriven från behandlingshemmet,men det innebär inte att jag slutar skriva i bloggen men jag kanske byter namn på den,för då börjar ju en annan kamp i mitt liv,kampen att komma in i det normala samhället men det har ju börjat bra tycker jag.
Jag är lite desperat för min mobil har gått sönder och den är jag ganska handikappad utan och det är det ända nummer som min man har som godkänt från anstalten,det var ju typiskt,men det får ju gå.
Jag har inte varit särskilt hungrig nu efter tandläkar besöket,men det kommer nog senare,än har jag för ont.
Så fort jag får en möjlighet så ska jag ta bilder från lägenheten,så ni får se hur fin den är.
jag kommer in senare igen och då ska jag ha börjat leta efter möbler på blocket,för dom flesta möbler jag hadde är slängda,så jag ska höra med soc. om dom kan ge mig något möbel bidrag det borde ju vara ok..för det var ju dom som slängde mina gamla.
kram så länge vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

jag förstår. Men han får ju lida för det han har gjort nu iallafall. Menar inget illa men tycker bara det är bra att vi har detta rättssystem men synd att han sitter inne om det blev fel... Ja, nu yrar jag men du förstår kanske vad jag menar? :)

2010-02-25 @ 18:53:11
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0