Oj,vilken dag.

Vilket väder vårkänslorna var på gång helt klart och där jag hälsar på min man där var det knappt någon snö alls kvar så jag är super nöjd med min lilla resa idag.
Jag vet inte men ibland kan jag känna oro inför att min man ska komma ut,jag tycker det går aldeles för snabbt,vips så är han ute och det är skönt.
Och jag börjar fundera vad som kommer hända då,han är ju sotis som attan har jag börjat märka och det kan jag om jag har otur få igen när han väl kommer ut,men det var inte jag som fick honom bakom lås och bom det får han inte glömma utan han bäddade hela kittet själv.
Och blir han då våldsam eller otrevlig så får man väl påminna honom om det.
jag får sluta tänka på dom sakerna nu,det är ju ändå några år till mycket kan hända.
nu är jag trött och vill gå och lägga mig så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag då?

2010-03-01 @ 09:38:19
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Jaa det har varit en extrem vinter i år tror jag. Joo dom lär ju vara det i vanliga fall iallafall;)

2010-03-01 @ 11:28:52
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0