OS påtv spännande.

Jag har hunnit käka pannbiff och fått blåsa i aparaten dom kom en sväng hit,för det ska börja jobba en ny på timmar så då bestämde dom sig väl för att blåsa mig så hon fick se hur det fungerar med.
ja,sen tittade jag på OS lite grann,men det gick inget bra för Sverige så jag bestämde mig för att gå ut här till lilla datorn och sätta mig.
Men nu börjar jag bli trött och i morgon blir det en omvälvande dag där det händer mycket så jag tänker faktiskt lämna er nu.
God natt med er alla.

Kommentarer
Postat av: sara

Ja verkligen jättehemsk artikel!

Fattar inte!

Har du några barn?



jaha i Perstorp har jag varit några ggr. jag hade en pojkvän i Hässleholm under 2 år för ett tag sedan så...



Helgen blir lugn, inget planerat. Ska vara testkanin för min kompis som utbildar sig till makeup artist. :)



(Det finns en bild på bloggen med en brödskiva där det står Vote For Me... skulle bli jätteglad om du ville klicka på den... :)

2010-02-25 @ 23:24:46
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Vad ska du hitta på idag då?

2010-02-26 @ 06:43:30
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0