Snön den bara faller.

Det ska visst komma 20dm eller något sånt kommer inte riktigt ihåg vad dom sa,vill inte höra på det örat,vi skämtade lite idag att vi får väl åka skidor runt midsommar stången i år.
Det har varit en bra dag och en bra grupp hade vi i förmiddags nu när jag börjar känna mig hemma i det nya så tycker jag det fungerar väldigt bra faktiskt.
Jag är nöjd med hela min sittuation just nu,så jag får vara vaksam på dom små störande momenten som kan lura där man minst anar,jag måste köra mitt eget race så jag tutar bara och kör.
Jag är mycket godis sugen just nu så det är ju tur att det är bingo ikväll så man har någon chans att vinna lite godis.
Det har varit en riktig slappar dag i eftermiddag,jag har sovit väldigt mycket,men jag sov ju väldigt dåligt i natt,så någonstans kommer det ju ut.
Jag avslutar här med en kram och jag hoppas ni håller tummarna för att jag vinner på bingon nu.
Hej på er vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Haha jaa men Pink Floyd är ju grymma;) Jag kan inte beskriva hur jag är med ord. kul att nån uppskattar ens smak för en gång skull iallafall;)

2010-02-02 @ 19:05:22
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: ESSEM, Selena

sv' usch ja!

hah okej, vet nt varför. ;s

inget spec faktiskt :D

2010-02-02 @ 21:06:56
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Peek-A-Boo

Hade velat hitta nånstans där man kan spela bowling lite oftare.. kostar så mkt.. hmm

2010-02-02 @ 21:49:38
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0