Ännu mera snö.

Som om det inte skulle räcka med den snö vi redan har,så fylls det på mer,fattar inte naturen att då blir det ju aldrig vår och sommar.
Det är otroligt och det snöar nu med.
I natt har det varit lugnt och skönt åtminstone på mitt rum,för jag har sovit som en gris,jag vaknade faktiskt inte förens vid tio i sex idag och det var nästan sovmorgon ha,ha,ha.
Jag har druckit kaffe och rökt och nu tänkte jag gå ner till huset och äta frukost,måste börja med det,dom som vet säger ju att äter man frukost så kan man gå ner lite i vikt,men det verkar för mig ganska så ologiskt,det borde ju vara tvärt om tycker man ju eller hur?
Nu på morgonen har jag inte så mycket att skriva om,så ni får vänta till fram emot dagen då blir det säkert mer.
Så jag avslutar här med en kram till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0