Äntligen är helgen här.

Helgerna är min andningspaus och det känns utom ordentligt bra faktiskt,jag är utvilad jag är glad och jag väntar på min underbara son som skall komma lite tidigare idag och det gör mycket.
Vi skall följa med och bowla idag hade vi tänkt så tiden går och vi inte sitter vid datorn precis hela tiden för då blir man helt vimmelkantig tillslut håller ni inte med?
Snön lyser vit på taken endast Jenny är vaken,så kan den nya dikten låta istället för tomten,men faktiskt så hade jag sällskap idag av en av killarna som aldrig brukar vara uppe annars,men det är alltid roligt med sällskap och mitt vanliga sällskap är på permis just i helgen.
Ja,idag blir det inte mycket inlägg efter som min son är här så ni får ha tålamod med mig,det verkar i alla fall ha varit en lugn natt kram så länge.

Kommentarer
Postat av: PRECIOSO - BLOGGEN SOM FASTNAR

Tack!

Oh men gud vad kul att bowla!! :) Himla roligt. länge sedan jag gjorde det. lycka till!

kram

2010-01-23 @ 09:02:26
URL: http://www.precioso.se
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

verkligen underbart med helg =)

2010-01-23 @ 09:27:41
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: selma;D

Hej!! Jag tycker att varje gång man går in på en blogg ska man minst kommentera ett inlägg?

Och varför det? SVAR: jo för att om du t.e.x hade 1123 besökare idag hade du minst fått 1123 kommentarer idag? Då blir det ju genast mycket roligare att blogga ellerhur?:) Sprid gärna vidare detta meddelande till dina bloggvänner och se vad dem tycker!:D<3

2010-01-23 @ 12:12:32
URL: http://sselmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0