Bingo på en rad.

jaha,bingo kvällen är över och jag vann en liten chipspåse och en nötcreme,det kan jag snaska på i natt,men vi fick en massa godis och läsk till bingon med och vi frossade riktigt.
Det är ett ganska lugnt och sansat tidsfördriv faktiskt,man har kul,när J är med för hon har så svårt att sitta stilla.
Men hon fick två bingo vinster.
Sen har det inte hänt så mycket mera här det är ett otroligt lugn över hemmet vill jag lova,men jag håller på med en så bra bok,så jag tänker gå och lägga mig tidigt för att hinna läsa lite innan jag sussar in,så jag sviker er tidigt i dag.
Vet just nu inte vad jag ska skriva om så jag säger god natt till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0