Blåsning innan läggdags.

idag har vi varit ute och handlat igen,priser till tipsrundan och till bingon plus till oss själva så klart,sen bar det hem till maten och sen hade jag enskilt samtal med min kontaktman och vet ni vad,jo,min soc.ringde och gav mig ett nummer till en hyresvärd som det verkade ok med och jag ringde men det var ingen som svarade så jag talade in på telefonsvararen att jag skulle återkomma på måndag,tänk om detta är genombrottet,jag börjar ju faktiskt längta ut till något eget nu,så det hade varit underbart faktiskt.
I morgon kommer min son och då tänkte jag att vi skulle ringa till min äldsta son och bestämma någon dag när vi kunde ses,det hade ju varit så kul.
Efter samtalet med kontakt mannen så gick jag raka vägen in till mitt rum och sov till kvart över fyra,så dom väckte inte mig till återsamlingen och jag vill lova att det var skönt och sova.
Sen nu i kväll så har jag och J spelat backgammon och othello jag vann i allt vi spelade,jag tror att det är för hon har så svårt att konsentrera sig som gör det.
Och sen nu innan jag gick in till mig för natten så fick jag alltså blåsa och det var noll som vanligt.
och nu tänker jag gå och lägga mig och läsa ut boken som jag håller på med för jag har köpt en massa nya böcker för ett billigt pris idag,jag gillar ju att läsa så det är bra när det är billigt.
Ja,god natt på er då och god natt huset vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0