Dags för Ullared....

Ja,nu är det snart dags att ge sig av till Ullared oj,vad jag ska handla,men jag avskyr trängseln så det blir nog inte så mycket handlat ändå om jag känner mig själv rätt.
Jag har några funderingar om folks försök med att få sin vilja igenom med tabletter och annat hur lätt lurade personalen är.
Den aldeles nya kvinnan hon säger att hon håller på att få ep anfall osv.
Sen får jag höra av andra att det är ett knep för att hon skall försöka få hemevedrin,detta är ju inte klokt som om hon kan få hemevedrin här och sen vill hon komma upp här i huset och har hört att jag är här uppe för att jag har ep,men hon är riktigt hal men går dom på den lätta så är det inte klokt tycker jag.
Men,men alla sätt är ra utom dom dåliga och detta är verkligen dåligt,men dom får väl se för det kommer inte dröja länge förens hon börjar tjata om hemmisar jag lovar,det är ganska kul att se allas knep för att få det dom vill ha.
jag avslutar här och tänkte försöka ha en fin dag i ullared.
Kram allihopa så hörs vi i kväll.

Kommentarer
Postat av: sara

Hej hopp!



Åh önskar verkligen att man hade fått vara hemma under julen...eller under vintern rättare sagt, en vit jul har man ju inte fått för många av direkt..

ÄNTLIGEN FREDAG!

Ska du hitta på nått i helgen??

2010-01-29 @ 12:18:35
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: ESSEM, Selena

sv' okej, jo dt är kul! :D

haha

Idag blir dt väl vännerna :)

2010-01-29 @ 15:15:01
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Jag skulle kunna tänka mig Ron Wood faktiskt. Men jag är ju som jag är;)

Usch jag gillar inte Gekås , om de va de du mena.



Nja jag vet inte vad som händer. Ska nog hälsa på min far. Själv då?:)

2010-01-29 @ 17:59:54
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0