Det blir inte många inlägg.

Ja,jag gick in och la mig efter maten men så fick jag ett mess från J och vaknade till precis lagom till tips rundan,så jag gick den med J,det var väldigt kallt men,vi klarade det.
Men tyvärr vann jag inte och det kändes,för jag går ju alltid in för att vinna,så det blir så konstigt när jag inte gör det.
Det är ett omoget beteende som bara finns där men det blir ju inte så att jag blir arg eller lessen utan snarare förvånad efter som jag på något sätt förväntat mig att jag ska vinna.
Det är en konstig känsla men den är där i allt jag företar mig,det är väl bra till en viss gräns men går den till överdrift så blir det lite fel,men jag har ju kommit en bit på väg när jag kan erkänna det inför mig själv anser jag.
Senare under kvällen så var det biljard turnering men den var jag inte ens med i för där visste jag att jag inte ens kunde förvänta mig att vinna,men det var väldigt kul att titta på faktiskt.
J har inte mått hundra procentigt bra idag och då blir jag smått orolig över det så nu undrar jag i mitt stilla sinne om jag kommer flytta ner saker i natt det ska bli spännande och se.
Det har varit en lugn dag och en lugn kväll,fast det är omänskligt kallt ute och uppe i dom gemensamma utrymmena,så det är skönt att man har det varmt på rummet.
Vi har precis haft djupa samtal om livet och själen och en massa annat och ibland är det skönt med sånna samtal det löser en massa spänningar man har i huvudet och i kroppen.
Jag avslutar detta med att säga god natt och god natt hemmet vi ses ju i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0