Detta är datorns fel.

Nu vill jag inte behöva be om ursäkt längre för att blogg.se krånglar,det är så tradigt men jag har faktiskt inte kommit in förens nu jag lovar att jag varit tjurig,fast jag brukar ju inte vara inne så mycket på lördagar när jag har min älskade son här hos mig.
Det har varit en bra dag här med grabben och allt och min älskade make har ringt ett antal gånger han med och ska jag vara riktigt ärlig så är det lite jobbigt nu när han fick igenom telefon tillståndet för då ringer han lite hur som helst och kollar mig,inte för jag gör så mycket dumheter men jag får ju prata i åtta minuter varje gång och man tömmer orden ganska snabbt,han kunde ju nöja sig med en gång om dagen men icke.
Men imorgon ska jag åka och hälsa på honom,min lilla älskling jag längtar ibland så det gör ont.
Jag är väldigt trött nu så jag väljer att avsluta här,det har varit en lugn och fin kväll med lite gott och samkväm.
Allt är lugnt och fridfullt nu över hemmet så god natt och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0