Dom är ute och skottar.

Det är helt otroligt det kommer bara mer och mer snö och det var någon som sa till mig att det ska bli snöstorm till helgen,det ska man väl låta vara osagt än men då lär ju tågen krångla som vanligt men jag ställer inte in besöket till min man hur eller hur så vi håller tummarna för att det funkar som det ska.
Idag ska en hel dröse in till vårdcentralen och ta prover inför hälso kontrollen,det är skönt att man gjort den redan så att man slipper.
Precis idag så var det åtta månader sen jag satte min fot här på bygget,det har ändå gått ganska så snabbt,vill jag lova.
Jag tror hela tiden att det är måndag idag man blir ju så vilse på dagarna med dessa helger mitt i veckan.
Jag sitter och funderar på det där med boken,det kanske inte vore så dumt ändå,vi får väl se vad det blir av det så småning om det håller mig ju sysselsatt när jag promenerar ut här ifrån någongång i framtiden och den framtiden kan gå rätt så snabbt för jag ska ju upp i nämnden den 13 Januari och har bara fått beviljat fram till dess,så lite nervös är jag allt,men det ska nog gå bra hoppas jag.
Men man ska ju inte ta det för givet så som jag faktiskt gör,jag tillhör gardet dom sanna optimisterna och det kan ju slå tillbaka ibland.
Nu avslutar jag här med en kram så ses vi senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0