En rolig kväll.

Idag har det hänt mycket här på hemmet vill jag lova,nya omstruktueringar som gjorde oss alla lite förvirrade men det verkar bra.
Det kändes lite konstigt att ha två andra vid köksbordet när jag kom ner till huset,men det är ju bara för man är så hemma van eller vad det heter,men det kommer man ju snabbt in i och sen hade dom ändrat lite på grupperna,så vi har många grupper gemensamt med killarna och det kan nog bli jätte bra för hur det än är så tänker vi olika.
Och man kan få många mer synvinklar på dom problem man har.
Så jag tycker hela grejen är bra fast det tar nog några gånger innan man vänjer sig,vid detta.
Man känner ju grabbarna ute på fältet så att säga men inte i grupp samanhang men det var ju en mycket bra grupp idag så det lär ju bara bli bättre när man börjar bli van.
Jag lättade lite på hjärtat idag för min kontakt person om hur jag kände för C och det tog han ju bra och såg mina problem i det hela och det kändes bra för mig då blir jag trygg,hade han bara jamsat med mig hade jag blivit otrygg,för det har många på andra behandlingshem gjort och då blir det liksom jag som börjar ta över utan att veta vart det bär av,så nu har han växt i mina ögon.
ja, i kväll har jag och J haft hur kul som helst och spånat på en ide som vi vill förverkliga,jag kan inte ta iden här för man vet ju aldrig vem som läser detta,men det är något väldigt kreativt och kul och vi ska be han som har hand om verkstaden att hjälpa oss med fin slipningen av vårat projekt,vi kommer nog att roa många här när det väl händer.
Vi har skrattat hela kvällen så nu är skrattet slut för tillfället.
Just nu trivs jag med mig själv och med omgivningen,jag håller på att prova en T variant på C,det kanske går vägen så jag kan vända i mitt sågande vid fot knölarna,det gick ju bra med T,menar jag.
Nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna så ska jag och J fila vidare på våran ide i morgon.
Så god natt på er alla och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0