Första dagen på det nya året börjar segt.

Uppe tidigt som vanligt men kom inte in på bloggen förens nu,så ni får ursäkta mig,nu är det snart mat och jag rusade ner efter en stunds sittande framför teven,för hon C kom och jag har svårt att reda ut henne.
Innan så har det varit jag min servitör och en kille K kan vi kalla honom,som har varit uppe men nu börjar folk troppa in,för maten är väl aldeles straxt.
Det har inte hänt mycket än och kommer förmodligen inte göra det heller,jo,klockan två ska vi gå tipsrunda om jag orkar för det är under min sov period,men känner jag mig rätt så kommer jag nog att gå i alla fall.
Det som tar emot lite är att det är så förbannat kallt,men det finns ju något som kallas kläder för det med faktiskt så det finns ingen undanflykt som håller och det kanske är bra.
Idag tänkte jag plocka undan lite på rummet så det blir beboligt igen nu ligger det grejer på hela golvet som jag inte orkat plocka upp från min senaste nattliga jobb period,men nu är det dags.
jag sitter och väntar på att dom ska ringa i mat klockan nu,jag är faktiskt lite hungrig.
Annars är det lugnt och fridfullt här,så jag avslutar här med en kram så ses vi igen lite senare KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0