Förvirrat med helg mitt i veckan.

jag har trott hela dagen att det är måndag i morgon men det är ju faktiskt torsdag det är väldigt förvirrande med dessa helger faktiskt men detta är väl den sista på länge nu.
Alla är iväg på bio dom är och tittar på den nya sherlock holmes det var visst en lång film för nu orkade jag inte vänta in J längre för ett parti othello det hade jag inte orkat sen för dom har ju inte kommit tillbaka än.
vi är bara sex stycken kvar på hemmet så det är ganska så tyst.
Jag satt och snackade lite med personalen om att ge ut en bok om mitt liv,men jag kan för mitt liv inte förstå vem som skulle vara intresserad av det,men det hävdar dom att det säkert är många som är.
Ok om man är kändis och skriver en bok om sitt liv,då är det ju intressant,men jag en liten grå människa från ingenstans,hur ska dom över huvudtaget veta,eller få reda på att boken existerar det är för mig en gåta,men varför inte,det blir ju en spennande uppgift och jag har den ju för mig själv om inte annat.
Ja,här händer det inte så hemskt mycket,bara att jag har druckit kopiöst med kaffe så jag lär springa och kissa hela natten.
Jag känner att jag inte har mer på hjärtat,så god natt på er och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0