God kväll i stugan.

Det är så otroligt lugnt här på hemmet nu,så man vet inte var man ska bli av,men jag och J spelade några partin othello jag vann allt som allt men en gång så krossade hon mig totalt,då var jag inte med tanke mässigt.
Dagen i dag har varit händelserik,jag ringde på den där lägenheten i perstorp och ska komma och titta på den på torsdag kl 14,jag får säga att jag är förväntansfull jag hoppas att den är fin,så jag kan ta den direkt för det börjar bli dags för det nu,men det finns en hake till och det är att han vill ha mig som hyresgäst med och det vet man ju inte än.
Men jag har i alla fall fått napp och det är huvudsaken,då kan dom inte säga att jag ligger på latsidan i alla fall.
Lite nervös är jag för i morgon ska nämnden fatta nya beslut angående mig om jag ska vara kvar eller inte,det är alltid lika jobbigt när det är dags man förbereder sig på det värsta,så blir man inte lika besviken om det blir ett negativt besked.
Jag ska på permis i morgon det var ett tag sen sist nu så det ska bli riktigt skönt att få rå om sig själv litegrann.
Nu blev det en fel stavning men jag låter den vara.
Så just nu är jag lite i uppror inför allt,men i morgon så kan jag lägga mig på soffan och läsa och ha det bra då slappnar jag av igen det vet jag.
Jag avslutar nu med god natt på er och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0