God morgon i mörkret.

Första dagen på det nya året som jag besöker min man,detta år får han sin första permis så det kommer jag nog få höra av honom när jag kommer dit idag.
Detta år är möjligheternas år och det ska bli intressant vad jag kan göra av det.
Jag längtar efter min man idag men när jag var ute och rökte så känner jag inte för att åka utan att gå i ide i stället,men det blir bättre sen när man väl har påbörjat sin resa.
Varför ska det vara så kallt????
Jag har bälgat i mig tre koppar kaffe och rökt en cigg,eller jag menar nog två om jag tänker efter och allt är lugnt här på hemmet,det har varit så skönt den senaste tiden och snälla låt det förbli så nu.
Jag har inte mycket att skriva om just nu på morgonen men när jag kommer tillbaka från min lilla resa så finns nog alltid något att skriva om.
Just nu håller jag på att tanka batterierna började igår med min son och avslutar idag med min man,sen kommer jag klara av veckan galant.
Jag avslutar här med många kramar till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0