Hej i solen..

Vilket väder det blev idag då,man kan nästan tro att det inte var snö storm igår.
Jag kom tillbaka i morse vid 8.30 och fick lämna urinprov och blåsa men det var ju ingen fara för jag var ju grön.
Sen åkte vi iväg på en liten runda och handlade,då passade jag på att köpa cigg och bindor och andra nödvändiga saker.
Nu har vi precis ätit paela det är ingen mat för min smak men dom som gillar det var ju nöjda.
Gillar ni paela???
Idag har det känts som lite vårkänsla i luften tycker jag men vi är ju inte äns i februari än så det är ju långt kvar,till den riktiga våren kommer.
Vi ska iväg och Bowla aldeles snart så det blir ett kort inlägg nu men jag kommer in senare igen,så länge.
Nu fick jag iväg detta inlägg med så bli inte förvånade att dom kommer i fel ordning det är bara för att det inte gick och skicka innan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0