Hej på er.

Det blev inte att sova länge men jag låg kvar i sängen länge och läste det var riktigt skönt,nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tolv så att min man ringer och sen ska jag gå en runda till Erikshjälpen som öppnar vid tolv.
Jag blir lite vilsen på dagarna när jag är ledig mitt i veckan så här jag tror hela tiden att det är helg.
Jag sov hela natten och vaknade runt sex och låg och läste i några timmar det går det med,det var länge sen jag gjorde,för gör man det på hemmet så kan man garantera att man blir störd,så det är ingen ide.
Ja,som ni förstår har det inte hänt så skrymmande mycket idag jag håller på och virka ihop alla små lappar som jag virkat så det blir en bit av ett lapp täcke så nu börjar det likna något.
Jag har mycket grejer att sysselsätta mig med så det kommer förmodligen inte bli något problem när jag kommer ut heller.
Men på något konstigt sätt så blir det annorlunda då.
Ja,nu ska jag försöka göra färdigt lite grejer och lägga mig en stund på soffan,innan jag ska laga mat,laga och laga jag har en sån där enportionare som jag tänker äta upp.
Jag kommer in senare igen om det händer något mer,annars kommer jag givetvis in ändå.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0